Tonight's Gonna Be a Good Night...

Tydligen bra odds i kväll... Det gillas av mig i alla fall. Får se hur det blir!
Jag vet inte om det kommer att bli nått med D. Missförstå inget, det är verkligen ingenting just nu. Vet inte om jag kommer våga ta första steget så det blir nått.
Det är som det är, därför tänker jag inte bry mig om D i kväll. Det som händer händer.

Jag är i alla fall sjukt laddad. Har varit i stan och innhandlat en liten vodka och black tower(vitt vin), svarta jeans leggings från vila och hallon,glass,tranbärsjouice, tuggumi. ALLT TILL I KVÄLL. Här ska det skålas och drickas må jag säga.

dt7yked
HAHAHA... typ en 3årig gammal fjortisbild (en förändrad natta bredvid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0