Syrgas

Känner fortfarande "smaken" av syrgas i mina lungor. Brukar ta ett tag för mig att få den att försvinna men det är i alla fall inget farligt.
Jag virade sakta men säkert bort bandaget i går för att jag nyfikert ville se hur det såg ut, jag är inte den människan som tycker det är otäckt med blod och sår men de va faktist lite smått äckligt när man ser ett snitt i sin egen hud på de settet.
De såg fint ut och jag satte på en ny fin kompress, den andra va helt nerblodad.Blää... to mutch information!
Fortfarande svullet men det kommer gå ner om ett par dagar.
Nu ska jag snart ducha som bara de är ett stort projekt när man måste ha tejp och plastpåse.

I kväll blir det lite avskedsmiddag för Åsa. På torsdag åker hon till Norge (Oslo). Kommer bli så jäkla tomt utan henne men roligt att hon tar steget att åka.

Jag är så uttråkad just nu...

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0