Jag har en "SKRUV" lös....

Det är sant...
Eller kanske inte 100%, det är egentligen en märla.
Jag ska ta det från början.

De va en gång... osv! HAHA jag är såå rolig
Nå, jag har förhoppningsvis gjort min sjätte och sista operation i dag. =D
Skulle kunna skriva en serie om alla gånger jag har opererats men kanske inte de roligaste att skriva om.
Men i alla fall så fick jag ta ut märlan i dag, den som dom satte in vid förra operationen som gjorde att korsbandet skulle fästa bättre och därför att knät skulle bli mer stabilt och med de ett bättre och stabilare knä.
Detta resulterade då i ett bra knä men en sur Stina då märlan levde sitt eget liv innuti mig och bestämde sig för att titta ut lite mer än vad som va tänkt.

Jag va på sjukhuset vid 08.15 en väldigt bra tid eftersom du inte får äta och dricka innan (då vill man få det så tidigt som möjligt). Träfade narkossköterskan och läkaren innan jag bar mig innåt operationsrummet.
Nu kommer det pinsamma... Jag bad narkossköterskan att ringa upp mamma när jag börade vakna, just innan hade jag fått den när härliga sprutan som gör att man får värsta ruset i huvudet så när hon bad om telefonnummret så KOM JU INTE JAG IHÅG DE. HAHAHA... Tror ni jag blev utskrattad!!!!!

Sen gick allt som planerat och nu sitter jag här med ett baota knä och är helt uttråkad.
Men nu ska denna skiten va över. De ska den bara!

Ha det bra folk.

ps: detta är en märla men min är dubbelt så läskig med trubbiga spikar i, ser ut som huggtänder!
Men nu är den borta! =D
märla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0