-Jobbe...Naj semesta!-

Så låter det från Gotland.

Har varit ledig nu i två dar och har varit helt underbart.
Mamma och jag tog en shoppingtur i en annan stad igår närmare bestämt Växjö.
Behöver lite annat ibland inte bara det gamla vanliga. Det gav ressultat i många kassar på hemvägen =D
Mamma handlade både jacka, stövlar, kofta och toppar(blir inte förvånad). Jag brassade på en hel del jag med med lite nytt(dock inte i närheten av min mor) hihi.

Snart ska jag till jobbet, börjar kl:12
Gick en runda med UllanBullan vid hundklubben idag. SKÖNT SKÖNT!

jag
Jag i sommras innan fest! Körde då på mitt lite naturliga yviga/lockiga hår!

Ha det bra gott folk. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0